ტრენინგის მე-4 დღე. 01.10.2016.
შევისწავლეთ ბლოგზე სასურველი სურათის ატვირთვა. ბლოგის მთავარი გვერდის ფონის შექმნა, შეცვლა.
ვრცლად განვიხილეთ პროექტების შეფასების სტრატეგიები. ვიმსჯელთ, თუ რამდენად მნიშვნელოვანია 5 სტრატეგიიდან თითოეულის გამოყენება პროექტის სრულყოფილად განხორციელების მიზნით.
1. მოსწავლის წინარე ცოდნის და საჭიროებების შეფასებების სტრატეგიებს ვიყენებთ ახალი მასალის ახსნამდე და განვსაზღვრავთ მოსწავლის გამოცდილებას და უნარებს..
2. წახალისების, თვითრეგულირებადი სწავლისა და თანამშრომლობის უნარის შესაფასებელ სტრატეგიებს ვიყენებთ მოსწავლის უნარის შესაფასებლად, თუ რამდენად დამოუკიდებლად ართმევენ თავს საკითხის შესწავლას და როგორ აფასებენ თანაკლასელების სამუშაოს.
3. პროგრესის მონიტორინგის სტრატეგიებით ვეხმარებით მოსწავლეებს პროექტის შესრულებაში. განვსაზღვრავ, თუ სად და როდის სჭირდებათ მოსწავლეებს დამატებითი ახსნა და დახმარება.
4. სტრატეგიებს გაგების შემოწმებისა და მეტაშემეცნების წახალისებისათვის გამოვიყენებ პროექტის მიმდინარეობის დროს წინსვლის შესამოწმებლად.მოსწავლეებს დავუსვამ მკაფიო შეკითხვებს და დროულად დავეზმარები საწიროების შემთხვევაში.
5. გაგებისა და უნარების დემონსტრირების სტრატეგიებს გამოვიყენებ პროექტის დასრულებისას მოსწავლის უნარების შესამოწმებლად.
შევისწავლეთ ბლოგზე სასურველი სურათის ატვირთვა. ბლოგის მთავარი გვერდის ფონის შექმნა, შეცვლა.
ვრცლად განვიხილეთ პროექტების შეფასების სტრატეგიები. ვიმსჯელთ, თუ რამდენად მნიშვნელოვანია 5 სტრატეგიიდან თითოეულის გამოყენება პროექტის სრულყოფილად განხორციელების მიზნით.
1. მოსწავლის წინარე ცოდნის და საჭიროებების შეფასებების სტრატეგიებს ვიყენებთ ახალი მასალის ახსნამდე და განვსაზღვრავთ მოსწავლის გამოცდილებას და უნარებს..
2. წახალისების, თვითრეგულირებადი სწავლისა და თანამშრომლობის უნარის შესაფასებელ სტრატეგიებს ვიყენებთ მოსწავლის უნარის შესაფასებლად, თუ რამდენად დამოუკიდებლად ართმევენ თავს საკითხის შესწავლას და როგორ აფასებენ თანაკლასელების სამუშაოს.
3. პროგრესის მონიტორინგის სტრატეგიებით ვეხმარებით მოსწავლეებს პროექტის შესრულებაში. განვსაზღვრავ, თუ სად და როდის სჭირდებათ მოსწავლეებს დამატებითი ახსნა და დახმარება.
4. სტრატეგიებს გაგების შემოწმებისა და მეტაშემეცნების წახალისებისათვის გამოვიყენებ პროექტის მიმდინარეობის დროს წინსვლის შესამოწმებლად.მოსწავლეებს დავუსვამ მკაფიო შეკითხვებს და დროულად დავეზმარები საწიროების შემთხვევაში.
5. გაგებისა და უნარების დემონსტრირების სტრატეგიებს გამოვიყენებ პროექტის დასრულებისას მოსწავლის უნარების შესამოწმებლად.
ლალი, მომწონს შენი მუშაობის ტემპი, ასე გააგრძელე
ОтветитьУдалитьლალი, მომწონს შენი მუშაობის ტემპი, ასე გააგრძელე
ОтветитьУдалить